My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Sunday, July 13, 2008

AhAd Ke IsNiN

AdOi.. i wake up at 930 a.m. dis mornin...hehehehe.. i feel very2 proud bcoz i can stand one night alone without my housemate...wa..pencapaian kokurikulum terbaik tue tau... hahaha.. ini kerana sy seorg yang sgt penakot..kuang3....

i oso had iron my working baju 4 the whole week...hehehe.rajin ek..ini lebeh kpada malas + membuang karen je iron tiap2 hari..

tak tau lagi nak pindah bila sb rumah tu still banyak yg perlu di perbaiki e.g. pintu dapo tak bleh kunci, no grill, lampu toilet unfunctioned, air mandi kecik..dll... kira tak sempurna lagi nak dok betol2...but i must pindah dalam masa terdekat ni cos my room now is RM80 perday...macam dok hotel 3 star plak kan..huhu cekik darah betol uniten ni..budus! malas nak layan...

n now my poket is bising bcos not enough money until the end of the month..huhuhu sedes...caner ni..jap agi nak call bak la.. " hello bak, muleh tak pinjam duit smpi the of the month" kekeke..apela..da keje pon mintak duit kat bapak lagi ek...terpaksala kawan..huhuhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails