My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Thursday, December 10, 2009

~mimpi~

harini tak tau mimpi ape pg2 da bangun n surf internet.. huhuhu.. n 1st je trus update blog..kekeke.. almaklumla last update before puasa haritu kot. sekarag da abis raya haji da pon..huhuhu.. so busy with my MSc programme and my life become more complicated without person called "hubby". kdg2 tu terpk jgk susahnya dok jauh dgn hubby. sekali sekala jumpe je aik! perot da besar? hahaha.. sian bibi tak dapat tengok ayah hari2 (sian lagi kat mama =p) erm..da separuh abad kot for the second trimestar kat GSM, UPM. lagi half je (around 7 weeks more) patu da bole balik pasir gudang n stay with my hubby forever ..horeyyy!! Regards, hari2 rindu kat hubby =(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails