My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Monday, January 4, 2010

helo 2010!!

gudbye 2009 =p

banyak kenangan kat 2009.. first of all masa awal tahun sibuk gile buat preparation utk wedding with my family n hubby..then majlis tu berjalan dgn penuh sempurna atas keredhaan  Allah pada 21 n 22 February..

2009.. saye sah menjadi isteri kepada Mohd Fauzi b Ab Talib (insan paling saya sayang)

2009.. juga saya telah beri hadiah yang paling tak ternilai utk my hubby @ sayang iaitu baby (my 1st time pregnent)

after that, menjalani kehidupan sebagai seorg isteri n pengajar untk my student @ UNITEN..
erm.. 2009 jugak aku di beri peluang utuk mengajar student yang "kurang di ajar" tetapi pandai.. so, sangat2 meng"emo" kan diriku.. da yang cakap "miss J bodo la" yang cakap "pegila mampos la" ada gak yang cakap sial n babi.. ada yang bagi sms nak ugut n cakap yang tidak sopan kerana dia tidak lulus!! opps,.. not nice dear.. perlu di ingat yang saya yang akan memberi kamu semua ilmu ya! but it is the price that teacher have to pay =) so, maafkan jela..

2009 jugakla berakhirnya persahabatan yang sangat akrab antara aku dan dia atas sebab2 yang tak dapat dielakkan (morale of the story: jgn cepat sangat percaya n baik dgn org)
erm.. more.. 2006 on june i decide to berenti keje sb UNITEN tak bagi jaminan untuk bei kami sebagai "tutor" arah tuju.. so, lebih baik cabut utk masa depan sendiri betol kan? so i decide to further my study at UPM after all consideration.. begining of july masuk clas n sekarang da nak dekat abis sem 2.. alhamdulilah..

2009.. juga saya telah beri hadiah yang paling tak ternilai utk my hubby @ sayang iaitu baby (my 1st time pregnent) on  july dapat tahu yang i pregnant!! hihihi.. baru 3 minggu msuk blaja kat upm da pregnent,.. huhuhu.. tapi alhamdulilah! rezeki kan.. terima dgn pehun gumbira!hubby trus cari nama utk bb tau =)

2009 saya belajar erti menjadi seorg isteri dan share everything wif my hubby.. n hidup independence without my family n hubby everyday...
2009 raya haji n raya aidilfitri saya sambut di rumah mertua dgn pehun hepi.. dorg layan saya dgn sangat baik.. sayang mama n baby n all my sis n bro in law  =)

2009.. 1st puasa dgn suami tapi tak dapat rasa sangat masakkan sahur n buka utk dia sebab dok jauh.. sian hubby! i will improve it next year! hehe..

2009 happened to short in my live.. kejap je rasa da abis 2009..alhamdulilah, berkat doa dia dan family, 2009 dapat dijalani dgn tabah!

amin dan yang bersyukur,
jihan cute

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails