My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Tuesday, January 5, 2010

huish.. tekanan!

i'm at the upm gsm lab now and always having the same problem like this.. what? noiseeee!!!!! tekanan betol.. org yang tak tau menghargai n menghormati org lain jugak berada di sini iaitu sekumpulan ataupon hanya seorg cukup buat saya tension n migrain trus.. tension betol!

persoalannya kenapa "india", "cina" and "iranian" suka cakap kuat tanpa peduli org lain? bencinya! andai di beri peuang, saya takkan stay dkt lab tapi ini jela satu2 nya sumber utk saya dapatkan info n cari article (guna internet)..

kwn2, penah tak mengalami nasib sama mcm ni? sungguh discasting n saya nak muntah dengar org bising sebab saya mmg tak suke croud!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails