My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Tuesday, March 30, 2010

contd tips saye

hehe.. sebelom terlupa, saya mau catatla.. bole gak saya refer semula nnt yer.

nak kecutkan perut n nak kuarkan darah kotor cepat
saya yang tak tau nak bertungku + ada set bertungku tapi malas nak kukus. so, saya gunakan iron jer! panaskan iron pada tahap 1 then saya tekapkan ke perut dari ari2 tekan ke atas sambil tarik nafas.

untuk senang bunag air besar
mula2 masa balik dari hosp saya takot nak buang air besar. buang air kecik tak  takot sebab da test kat sepital. hehe.. then apesaya buat, saya makan limau stiap kali lepas bfast n mkn tengah hari.. alhamdulilah,  senang je.. g toilet trus je membuang =p.. bole juga makan quaker oat tapisaya tak tahanla sampai 5 kali dalam 1 hari.. sangat lawas.. huhu

anak menangis malam dan tak bole tidur
stiap hari saya akan bacakan 3 Qul, ayat Kursi, niat dalam hati minta anak tidur lena waktu malam dan mintala apa yang baik utk  anak tersayang  (sepatah kata along saya, niat keras2.. ahaks) then, tipu atas ubun2 anak.. alhamdulilah.. 2 hari saya amalkan, 2 hari juga anak tak mengamuk n tidur lena waktu malam.. amin .. saya pulak yang tak lena sebab risau kenapa anak tak nangis..kekeke

untuk kecutkan kaki yang bengkak
masa kite mengandung segalanya kembangkan terutamanya kaki.. kaki saya macam kaki anak gajah..hehe.. sampai kene pakai selipar jepun jer.. then after deliver, mak pah tukang urut suh minum air masak banyak2.. alhamdulilah selepas 5 hari bengkak kat kaki da hilang sepenuhnya. saya suda bole pakai kasut semula!!

hehe.. sampai sini sahaja.. will come back again =p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails