My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Tuesday, April 13, 2010

4 baby sekaligus

erm  saya tak cerita pon yang saya dapat 4 baby sekali gus.. hehe.. actually my angah(my own sista) and my sis in law pon pregnant sama dgn saya.. tapi yang bestnya my sis in law mmg sama due date dgn saya..

n the winner is!!

my sis in law lahirkan baby dia at 8/3/2010 at 420 am.. namanya seakan nama anak saya "nur amira izati" sangah sedap nama dia, comel mcm orgnya.. hehe saya berpeluang berpantang di rumah mak mertua dan berpantang bersama mummy amira selama seminggu.. pengalaman yang seronok.. mlm2 baby2 ktorg "qiamulai" sama2.. berjaga malam.. kdg2 bergilir2.. lepas sorg diam, sorg plak menangis.. huhu...


then, sebulan selepas anak saya di lahirkan, kakak saya (my own sis) delivered a twin!! hehe see, comel tak? twin yang tak seiras.. =)


saya tak berpeluang lagi nak tengok my sis n her twin sebab dia masih berpantang di kl..

okeh!! nak upload gamba my princess plak..hehe budak comel ni da pandai senyum dgn mama dia... da pandai nak ajak main.. hehe kdg2 bgun kul 5 am nak ajak main.. huhuhu




mama sYg aisya =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails