My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Friday, April 23, 2010

suda melepasi zon berpantang

da 2 hari sebenarnye saya abis tempoh berpantang ni.. tapi semalam still mengada2 lagi macam puteri..kekeke.. harini baru cargas sket!

suda berani cuci kain n jemur kat luar..kalau tak, takot bentan gak.. huh mengigil yang tak tahan tu.. aisya pon sejak abis berpantang dia tak meragam sangat.. semalam dia tido nyenyak.. kdg2 bangun nak main2 plak anak mama ni.. org sedap2 tido, dia ajak main..huhu.. apela anak mama ni

so, arini n ari2 seterusnye bolela buat keje macam biasa.. tapi saya still berpantang makan (mahu jaga badan katanya) hehehe.. doakanla mama ni bole jadi "daBomb" yer abis pantang ni.. jgn masa pantang je kurus, abis pantang gedempol plak.. huhu... nnt kene kutuk ngn en suami plak.. cehh

1st may ada buat kenduri kawin my sis in law.. so little bit busy sket tolong mertua buat2 keje uma sket2.. yela.. masa saya kawin dulu, sis in law banyak membantu.. so, my turn plak tlg dia apa yang patut.. nak tlgwang ringgit mmg tak bole sebab saya tak kerja..huhu.. so, income masuk pon cukup2 untuk beli barang thru internet.. ahaks... membazir je mama ni ek..

so far da 3 kali try beli barang thru internet from bloggers2 yang jual.. mmg tak menghampakan dan barang tip top n cepat sampai once da transfer money.

cume 1 cita2 tak tercapai iaitu nak beli set sauna kat umah yang berharga RM330 oleh kak di internet.. huhu da janji tapi duit tak ckup lagi..huhu.. nnt ye kak.. mmg saya suke nak beli sauna sebab saya sangat puas hati bersauna ni.. puas kalau tengok air kuar dari badan.. rasa macam "eh.. eh.. kurusla.." hehehe

okey.. sampai cni je dulu ek.. tata =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails