My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Monday, June 28, 2010

Gaya Fesyen Kenduri - WHI

sebagai Housewife prog WHI mmg da jadi mcm rutin wajib yg aku tengok.. ehehe best sebab banyak info latest2 okey.. harini tajuk "gaya fesyen kenduri".

teringat plak masa majlis weding aku dulu2 bila sharifah shawati cakap.. " jgnla berfesyen sampai melebeh dari pengantin sebab yg nak diraikan dan nak di tengokialah pengantin, bukan AWAK!"

ok.. nak cerita sedikitla.. masa hari bertandang ke rumah sebelah suami di Segamat, adala kwn2 suami yg aku tak kenal ni datang. nak ikot skali berarak. penah dengar nama jerla.. (en suami pon tak sudi nak kenalkan..so, aku mlsla nak terhegeh2 menghantar diri kan)

aku pakai kebaya songket..wah2..sekali tu "kwn" di ni pon pakai "songket"yg sebijik dgn kami.. hmmm masa tu aku sedikit geramla.. n my sis in law pon ckp "asal over sangat tu?" pastu nak over2 plak ambik gambo dgn husband i.. oppssori okeh.

walaupon aku tau yg bgtau "tema" kami adalah suami aku sndr. tapi aku tak ba can ok! lanttakla nak kata aku sombong atau Poyos.. peduli ape, laki aku! hahaha...

so. bg kwn2 ygnak ke kenduri kawin. wpon kwn baik sendiri kan jgnla over shadow....!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails