My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Friday, July 30, 2010

semua org got feelings

kalau kita rasa kita baik, ada lagi baik..
kalau kita rasa kita kecik ati, ada org lagi kecik ati
kalau kita rasa kita ni susah, ada org lagi susah
kalau kita rasa kita ni semua betol, ada org buat lagi betol
kalau kita rasa org lain tak betol, kita pon ada yang tak betol

okeh..mukadimah tu khas utuk beritahu kita tidak perlu ber"emo" if anything happend.. just pk yang 

TUHAN BUAT SEMUA BENDA WIF A REASON

knapa nak kecik ati, kenapa nak salahkan org lain n rasa kita betol.. dun..dun..dun.. manusia penuh dgn kesilapan..  

tak taula ape yg aku eh  saya merepek ni..tapi cuma nak sampaikan yang i tak suke org emo

ok.. cite nak start ni..dok dekat2 meh!

suppose harini saya g kl.. (last night tdo pontian n grk ke kl pagi ni dgn along saya + aqel + aisya) but, as mention aboved,  
TUHAN BUAT SEMUA BENDA WIF A REASON
so today saya tak pegi pon.. dok umah jer.. bukan apa, saya ingat mak tak dapat kuar hosp lagi. saya pon susahla nak ke kl kalau mak still kat hosp.. saya bwk aisya nak jumpa mak, kalau kat hosp aisya tak bole masuk.. so, i decide not to go..but then mlm td kul 10 mak kol cakap dia bole discharge arini so, saya pon sms along saya n ajak dia pegi.. maybe dia da merajok ke ape, dia keep silent since wed night i tanya dia.. so, as summary saya dok umah jela.. taktaula dia pegi ke tak..
i'm sorry kalau i hurt ur feelings ke apa tapi i bukan selfish..i pon ada prob n u pon sama rite.. byk nak pk kalau nak bwk bdk umur 4 bulan ni ke hulu ke hilir..(kalau stakat g KL n stay kat umah akak i tu je its fine)..  
 maybe Allah want 2 giv me more time 2 spent with en suami n Aisya kan.. kita tak tau hikmah semua yang berlaku.. if we can accept that, insyallah dunia kita penuh dgn keceriaan.. kalau still mau blame others, its ur problem.. 

so, dis weeken planning: nak balik segamat. ikot hubby ambik tayar kat umah ..maybe we can hv quality time together w/pon hanya borak2 dalam keta bukan di taman bunga..huhuhu =p

 missed them so much..tapi dis week tak dapat jumpe..ukhukhuk
 



4 comments:

  1. Jihan, sorry out of topic, tapi Lina ada pertanyaan regrading the printer. dah type kat kotak comment di Pre Loved punye blog

    ReplyDelete
  2. lina!! bole sangat la tu.. bila lina nak? jihan akan bungkuskan utk lina n pos asap.. nak bg present kat ayah k? jihan pon teringat kat ayah jihan jugak..nak bg hp tapi lmbat sangat, dia da beli sndr..huhu

    ReplyDelete
  3. asap? haha..boleh sangat la tu..ha'ah nak bagi present, seab hari tu memang dia ada sebut, tapi tak cari pun. Lina dah email kat email jihan ebriza@yahoo.com..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails