My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Saturday, January 1, 2011

Cuti mau ke mana?

Okeh..

last yr.. hehe (mcm da lama jer kan?).. okla okla.. 2010 hubby mmg tak plan cuti sebab dia perasan dia still bujang lagi.. so, dia mmg suke cuti sebab lambat bangun tdo!! huhu.. dis year, memandangkan saya keje, dia pon keje, so kami perlu plan cuti. lagipon bila ada anak ni sangatla kene ati2.. cuti simpan utk emergency anak deman ke, baby sitter tetibe tak dapat jaga anak ke..

dis year kami bercadang utk g bercuti bila aisya da pandai jalan katanya.. (org kata senang bila anak pandai jalan, tapi payah plak nak kejar)..cmane tu...

nak g mana ek? either cameron atau penang..penang ramai geng nak visit..kelantan ok gak..org cakap sangat best!.. kedah pon best..huhuhu.. ke jepun..hahaha (itu kalau saya kaya!)

yg pastinya, dis week balik pontian!! yea dapat jumpa mak!! rindu kat mak okeh! last week g segamat, jumpa mama balik haji..da kurusla mama saya tu..sian dia.. huhu

ni hubby asik keje je..kanmain lagik dia..keje ngalahkan boss..tgu dia baik baru bole chow..
aisya? bagi dia tdo dulu..t otw takdela mengamok tak hengat..hehehe

harap2..jadila saya nak g ber"holiday" huhu.. from after honeymoon --- sekarang tak penah g holoday..kesian ek?yerla.. bz stadi patu beranak, patu keje plk..weee..

okeh kesilapan yg akan saya lakukan di awal2 thn baru ni selalunya bila tulis @ type tahun mst silap... terawang2 lagi di tahun 2010 =))





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails