My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Tuesday, March 29, 2011

Officially stop!

Hehe.. assalamualaikum?

lama kan tak jumpe.. sejak oct start keje kiter mmg tak sempat nak berbe-log (tulis2).. sempat baca2 je n usha2 baju bb kiter...!! aisya pon da setahun 09032011 haritu okeh!! huhuhu lupe nak wish kat cni!!

HAPPY BIRTHDAY ANAK MAMA!!!


just nak share.. yesterday n today, saya cuti!! horey!!! pertamanya sebab teman mak saya buat regular check-up kat KL..another thing, saya setelkan prob saya dgn UPM!!

ingat tak entry yg nie? --->

masa tu saya kecewa kan? okeh.. saya cube lagi bertahan sehinggala tak tahan.. so, i went to Dean offfice n complain about my master!! bayangkan.. i start master in 7 July 2009 till now 29 March 2011 (berapa bulan da tu??) nothing happened with my thesis..

bak kate mak saya:  "dari blom tau ko mengandung, sampai perot besar, da beranak, abis pantang, aisya da merangkak, jalan, da setahun, sume.. master tak siap2?"

so, i decide to withraw from master programme kat UPM n transfer cdt ke U lain.. U mana? U Never Stadi

wpon sangat kecewa dan terkilan masa n duit, ape lagi tenaga sampai saya sanggup jauh dgn hubby masa stat pgnent aisya sampai aisya kluar..penat bejalar n perah otak.. tapi saya yg silap..

ramai org (kwn n lecturer) nasihatkan jgn ambik sup yg tak bole bantu kita..but, saya degil sebab kesiankan sup ni takde student..last2..padan muke den!

kesimpulannya, nak further master or PhD with Thesis, pilihla supervisor a.k.a. sup yg mmg boleh bantu kita.. bukan nak jahanamkan duit n masa kita sahaja!!

then, ape kejadahnya dia suh aku rest 1 sem n datang balik kat dia n cont master?? takde harapan da aku nak contd kat sana.. aku da kecewa n nak bwk diri..

Bye-Bye UPM!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails