My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Saturday, January 16, 2010

Set Bersalin "ConfineMums" from Leesa Formula


Hehe.. da lama sebenarnya beli set bersalin ni. masa 5 bulan lagi..hehehe.. exited sangat kot masa tu. dapat harga RM300.. okla tu, jimat RM50. masa beli ni cume compare dgn HPA product n some other product yang saye penah dengar org gunala... sekali tu skrg da 8 month pregnant rupanya ada lagi product lagi bagus, Nona Roguy or sekarang lebih dikenali sebagai NR. harga sama je RM300 jgk! so, maybe 2nd baby i'll try that product =) erm.. jamu mak dara pon macam best jer..hehehe
 Buat masa ni yang terbaik utk set bersalin berdasarkan testi2 pengguna, 1. NR 2. Amway 3. Leesa Formula 
so, below i copy pastekan kebaikan set bersalin Leesa Formula only sebab saya perlu percaya b4 menggunakannya =p 
ConfineMum
Produk ConfineMum terdiri daripada:
1
2
3
4
5
6
7
8
  • Boleh digunakan oleh ibu bersalin normal dan pembedahan.Bagi ibu yang bersalin normal dan pembedahan boleh menggunakan kesemua produk set ConfineMum bermula hari keempat selepas melahirkan. Tetapi ibu yang bersalin pembedahan adalah dicadangkan mengikut aturan berikut :



    • Body Contour Gel - Sapu di perut, pinggul dan peha kecuali tempat jahitan.
    • Pek Tungku Herba - Jangan letakkan tungku di atas luka jahitan.
    • Bengkung Correctuer - Boleh dipakai selepas 2 minggu melahirkan dan ikatan mengikut keselesaan individu.



  • Formula yang inovatif.  cara yang lebih mudah..
  • Dari sumber semulajadi tempatan, yang menjadi amalan pelbagai kaum.Semua produk di dalam Set ConfineMum Premium dibuat dari sumber yang telah digunakan sekian lama oleh pelbagai bangsa di Malaysia seperti ikan haruan, herba `ubat periuk`, halia dan penggunaan bengkung atau barut.
  • Set yang lengkap, eksklusif serta istimewa dan menyeluruh. Dengan 8 produk, ia memberikan penjagaan menyeluruh untuk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran ibu selepas melahirkan.
  • Fungsi 2-in-1 (dalaman & luaran). Disamping menyihatkan peranakan dan badan, Set ConfineMum Premium juga membantu memberikan kembali bentuk badan yang langsing menawan.
  • Ringkas dan mudah. Ia tidak remeh, tiada bau, tak perlu dibancuh, tak berbau jamu yang tengit, tak berdebu, tidak dipek mengikut minggu hingga berbotol-botol dan menyukarkan kerana perlu diteliti terlebih dahulu setiap kali sebelum digunakan.
  • Praktikal dan tidak membazir.Setiap produk yang ada dalam Set ConfineMum Premium semuanya praktikal & penting untuk digunakan dan selalunya set pasti habis digunakan sebaik selesai pantang, Ia berbeza dengan jenama lain yang kadangkala memberi pelbagai produk di dalam setnya, namun sukar diamal sehingga akhirnya ia tertinggal begitu saja tanpa digunakan walaupun telah habis berpantang.
  • Saye ta sabar nak cube!!!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails