My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Sunday, March 28, 2010

berbelog sebentar =p

harini aisya da kejut mama kul 6am.. hehe.. mama yg terpinga2 bangun tido buatkan susu pon terhegeh2 sampai aisya da merajok da.. dia kalau bagi susu lambat, dia merajok n nak kiter bwk dia jln2 tawaf 1 rumah dulu baru dia nak susu.. huhuhu.. pastu kul730 baru dia tido semula..hehe mom tak bole tdo da.. tengok ayah kat sblh tido punyala lena.. sian ayah aisya pening kepala mlm tadi..

then mom pon buat kopi n surf internet.. lama benor tak surf internet ape lagi berbelog..kehkehkeh..
                                      saje nak tengok anak mama kalau bertudung..hehe

alhamdulilah, mom makin sihat. almahdulilah! luka jahitan pon rasa pedih kadang2 je (masa batuk n nak duduk) mom pon da berani letak ubat luka kat tempat luka tapi utk tengok luka jahitan tu ya ampun! ngeri lagi..huhu... mom da bole mandikan aisya da.. tapi kadang2 dia nangis tak hengat!

                                                            termenung anak mama ni

after makpah (tukang urut) abis urut saya, saya teruskan usaha berpantang secara sendirian bhd..hehe.. after mandi, saya akan iron perut saya (ala2 bertungku) hehe.. utk kecutkan rahim dan buang darah kotor.. then saya akan letak tapel (utk perut) berbengkung, sapu param seluruh badan dan letak pilis kat dahi.. kalau tak sapu param tu saya rasa sejuk sgt2 badan saya macam nak demam.. agaknye badan org berpantang ni berpeluh2 kat luar tapi dalam sangat sejuk ek..

mknan, saya still mkn sayur rebus dna ikan rebus.. kadang2 mak bagi makan biji manjakani. pahit tapi ubat, jadi mkn jgkla.. utk sarapan saya kadang2 minum teh susu, teh o, kopi, soya ataupon milo.. then mkn biskut, roti, kadang2 belasah nasik goreng..

saya still teruskan mkn pytonatal dan tablet ikan haruan...

aisya development ~~ aisya da pandai merajok kalau lambat susu.. dia menyusus satu jam sekali..huhu.. then dia da pandai isap jari dan da pandai nangis sampai takda suara..kekeke.. takot mama di buatnya.. n rutin harian: tido siang n nangis malam..huhu tali pusat aisya da tanggal 17/03/2010 pada 1130am masa makpah pakaikan aisya baju!! =)
tapi pusat dia still tak kering lagi sampai sekarang.. sian anak mama ni..

semalam ayah belikan pampers baru (hey baby) n napkin linear utuk di alas atas pampers.. utk elakkan basah.

                                                aisya da pandai pegang botol susu? ececece

oke! sampai cni sahaja.. kite jumpa lagi =))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails