My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Sunday, March 28, 2010

dugaan ibu baru

erm.. lame tak berbelog sebab last few days saya kene demam panas.. huhu.. dalam 2 minggu berpantang ni da 2 kali demam panas.. huhu org cakap "bentan". entahla.. tapi, lepas mandi pagi trus badan rasa bisa n trus demam panas.. huhu.. sian kat bb sebab takdapat susu badan.. sehari sebelum tu saya berjaya bagi bb susu badan direct tapi masa demam tak bagi takot dia kuning semula. terpaksala saya perah n buang susu.takot bengkak susu. pas da ok ni, nak suh dia menyusu badan semula amatla payah.. ya allah.. tuhan je tau.. en suami marah sebab saya seakan paksa bb isap susu badan sampai dia menangis muke merah padam.. tapi itula hakikat.. nurse kata mmg kene paksa, kalau tak, sampai bila2 dia taknak...

kalau dulu aisya nabila tidur siang then malam nangis tak berenti, ni dia da tuka tune. siang serba tak kena, tapi malam gud girl (nangis bila mahu susu). tapi saya pulak tak tahan sebab saya sedikit tekanan bila dengar dia nangis tak tau nak apa.. rasa risau sangat.. sebab saya ibu baru yang takde pengalaman jaga bb girl.. mak mana yang tak sayang anak, ya allah! saya sangat sayang anak saya..sangat2.. jadi kalau dia nangis tak tahu nak apa saya jadi buntu.. saya sedikit emo hari ni.. bb meragam je..huhu.. hubby cakap inila dugaan. i need a 100% support from my hubby.. sebab "aisya nabila" anak kami.. saya nak share jaga baby sama2, bgun tengah mlm sama, cuci berak kencing sama, buat susu sama, n sume sama2.. saya tak nak harapkan org lain sebab aisya nabila anak kami..


 ya allah.. kuatkanla semangat hambamu yang sangat2 ingin belajar menjadi ibu yang sempurna pada "aisya nabila" tersayang. amin!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails