My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Wednesday, March 17, 2010

pantang..pantang..pantang

ye.. org di rumah saya sangat dengki oke! hari2 bel pepsi dan buat air sejuk depan saya..huhuhu siksa batinku mcm ni.. saya sekaran pagi bersarapan pukul 8. saya minum air soya serbuk. tengah hari saya makan nasik, sayur dan ikan (sup semuanya) dan air kosong segelas. tidak lupa pil pytonatal dari NR dan buah limau sunkist untuk senang buang air =) selalu makan dalam pukul 12-1 then mlm dalam puluk 630-7 saya akan mkn malam dan lauk yang sama dgn thari.. uhh sedapnyer! hehe.... stiap kali makan saya pastikan aya derbengkung oke! mau kurusla katakan..huhu... aisya? tak berpantang pon. asik2 uwek uwek mintak susu =) masa hari 1-3 susu saya tak ada.. brest pon mmg takde susu. tapi selepas makan pil pytonatal, alhamdulilah susu ada. brest saya mula bengkak. ya allah sakit boleh tahan tapi takot demam jer.. then saya mintak bak belikan breast pump electric dan try pump susu saya.. sakitnye tuhan je yang tahu tapi demi anak yang tersayang perah juga. anak saya tak nak susu direct dari badan sebab masalah nipple saya yang belum jadi (uhuhu) so, hari2 saya akan pump dan beri menggunakan botol. takpela, yang penting dia minum susu ibu da. tak kesahla dari botol atau dari badan saya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails