My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Wednesday, March 17, 2010

penatnyer..

hmm.. lamanya tak be belog ek.. hehe.. erm saya sedang menjalani tempoh berpantang selama 44 hari di rumah emak saya di pontian. agak2 da seminggu saya dalam pantang, ragam aisya pon da mula berubah.. dulu asik tido je. sekarang ni sjak 5 hari lalu dia tido siang and berjaga malam hari. siksanya jadi mama aisya ni.huhu.. mata saya pon da jadi mata kura2 dalam perahu.. saya da cuba kejut dia waktu siang tapi dia akan nangis bila mahu susu ( satu stgh jam sekali). pstu tido balik.. saya pon terpaksa curik masa siang hari untuk lelap tapi siang hari selalunya tak boleh lelap sebab ramai yang datang melawat.. hehe..tapi hari ni saya nak bt strategi baru. aisya tak bole tido siang..huhu tak laratla nak berjaga malam..huhu... hubby kate sabarla, berkorban sikit =( tp saya takmo bagi tdo siang jugak!!.. neway, thanx kpda yang datang melawat saya dan baby : 1. maknab 2.kakde 3. makngah bak 4. makngah mak 5. non 6. makcik sebelah rumah 7.mukcu 8.maknab (eh. maknab datang banyak kalila sebab anta sayur..ehehe) 9. abg amy n kak yus 10. mak eda 11. jijah kwnku sayang thanx sebab ada yang bwk present, hamper dan duit! tengkiu2 =p tapi adiah mama takde pon, penat mama bersalin oke! luka jahitan saya pon da mula kering. amin amin amin. itu yang saya amat takot sekali.. sekarang pon da berani letak ubat luka sendiri.hehe.. makcik urut da selesaikan tugasnya selama 5 hari. sangat puat hati oke! thanx makpah. serbis terbaik sekali.. tapi saya batuk2 sekarang ni.. harap baby tak jangkit. amin =))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails