My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Wednesday, June 23, 2010

TaG Kekasih =p



1) Tempat pertemuan anda dan suami utk pertama kalinya …
kat UNITEn.. tempat ktorg blaja . lebih detail dalam clas Business Law.. masa tu aku dok depan skali dgn Fairuz.. ktorg sesat sebanarnya..masuk clas yang takde geng. (biasela poyos..) dia? dok blakang patu huha2.. mcm bagus jer..

2) Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan…
Dia sangat manje!! cakapnye lembut jer..

3) Tempat ‘dating’ di mana dia meluahkan perasaan pada anda …
Dalam Fon jer.. masa tu aku ada BF oke! haha.. patu akhirnya tersangkut gak. adehh

4) Jika anda masih ingat, ayat yg dia gunakan ketika meluahkan perasaannya …
"nanti saya call awk lagi tau. bole tak?" aku pon gatal.. layan jer.. huhu

5) Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?
3 tahun jer..

6) Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?
Setahun 4 bulan

7) Kejutan yg pernah dia buat pada anda …
masa kwn la best.. dia sanggup nak balik UNITEN awal semata2 nak balik ngn aku.. gatal betol!

8) Perancangan anda dan dia dlm rumahtangga …
kami nak idup sederhana yang ckup keperluan sumer.. nak pindah umah besar sket, nak beli peti ais, nak besarkan aisya, n nak belikan kete utk aku..

9) Bagaimana dia melayani karenah anak2 ?
anak2? anak jer oke!.. dia sayangkat aisya.. cume tak tau nak mandikan aisya + tuka lampin.. huhu

10) Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda
okla.. cume tak berapa nak mesra.. maybe keluarga aku banyak pmpuan kot...

11) Orang yang nak di TAG
jawapla sumer.. hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails