My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Friday, August 20, 2010

Berpuasa + Berbuka



da nama berpuasa, mstla ada berbuka kan..kalau tak, mati! huhu okeh.. tahun ni saya berharap dapat sambut 1st sahur n 1 berbuka berpuasa dgn en suami.. tapi, takdir menentukan segalanya!..huhuhu last 2 weeks saya ke KL melawat emak sakit..dan emak mintak saya jaga dia kat KL seminggu sebab bak balik kampung atas urusan peribadi..okela.. hubby izinkan, aku pon melompat gumbira! .. so, selama seminggu kat KL dapat jaga mak kat rumah angah sangat seronok! hari2 dapat pelut + cium mak.. 
ok teruskan..
saya sambut puasa di KL.. so, lauk bestla sebab ramaikan.. meriah sketla.. huhu eh..hehe..

setapnyer kari ayam..ni request from angah..tapi komplen cakap pekat sangat..eleh! 
memandangkan mak elok makan brokoli + carrot, so lauk ni dedicated to my mom! =)
udang rempah di request oleh angah juga..


hamboi2 angah..mentang2la..ko kerja ye..aku jadi bibik kene masak setiap kali berbuka..ces!! tak sedap, komplen..takpe ko.. 

next time saya share resepi okeh!! =p


end of last week, en suami pon datang ambil seperti yg di janjikan..oke, sempat berbuka di rumah makcik saya di kajang

lauk mmg mantopp!
presenting my makcik, makngah!! =) 


okeh.. then balik rumah seperti biasa.. berbuka + bersahur dgn en hubby sahaja tetapi tetap masak..w/pon macam bosan je dok ngadap muka dia, dia ngadap muka saya..huhuhu
daging black-papper
kailan ikan masin
sotong masak itam (blom jadik!)
daging hitam @ daging kicap pekat

huhu.. sebokla.. nak post entry masak2 one-by-one beserta resepinye sekali.. last week jaga mak, dis week balik umah biasela..kemas umah uruskan itu ini.. so, baru ada masa nak sharing-caring-loving..huhu

ote2..tata =)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails