My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Wednesday, August 11, 2010

Under Construction!


Salam semua!!!

i just decide to open a "mini bundle online shop" here.. yes, here.. in my belog.. sebabnya.. i da breach contract dgn owner preloved belog lagi satu.. susahla share2 barang dgn org ni..banyak mslhnya..then harga pon tak bole runtuhkan kurangkan ataupon di"diskaunkan".. then pasal problem pengeposan dan detail barang2 tersebut..

itu semua gambar2 item2 yang saya perlu jual pada blog readers.. sebab, saya suke membeli tetapi tak suke nak ikot peribahasa "alah membeli, menang memakai" tetapi saya suke membazir!! huhu so, baik saya jualkan pada anda semua daripada jadi koleksi kat museum johor nnt =p 

okeh, then my target is to sell all my personal belongings kpd blog readers saya ni dgn ikhlasnya.. bukan nak carik untung.. "saya bukan Ah-Long, cuma Mau to-Long"
hik hik hik 

okeh!.. item2 tersebut akan di upload very soon memandangkan saya berada nun jauh di KL (my angah's house) so, tak bolela nak ber suka-suki mem"tenet" sepanjang hari.. da nama pon datang KL nak tulung Jaga Mak sakit!

okeh, will update soon yer!! pleasure to discover later ocheh!! =p




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails