My Owned Preloved Item To Let GO

My Owned Preloved Item To Let GO
my.mini.bundle

Tuesday, July 27, 2010

perlukah baju raya?

ok.. mood raya dah nak tiba.. last sunday mama sibuk ajak g Jakel sebab nak beli baju raya.. dalam ati berkata2 hadoi..duit takde nak beli baju kalau mama ajak.huhu then pergi jgkla kat sana sebab terpengaruh dgn Iklan "harga dijunamkan" huhu 16 hari sahaja.. alahai macam tak sempat tunggu raya ek..

sampai2 je mmgla promosi yang sangat hebat..tapi satu baju pon den tak berkenan.. sume kain panas (nota:saya kuat peluh okeh!) so, saya mmg tak minat nak teruskan membelek.. mmg harga murah 29.90 jer.. so, masuk ariani plak, pon tak menarik dari segi kewangan semasa..ehehe.. then balik.. mam tak tengok pon baju.. patu mama ajak g kedai lain pula..owh saya tak nak sebab mood raya tak datang lagi n saya pon da bercita2 taknak beli bj raya tahun ni memandangkan last year saya tak kerja, so alasan pertama baju kurung msa kerja dulu banyak yang belum di pakai, kedua da stahun tak pakai baju kurung memandangkan da stahun belajar (tak pernak pakai baju kurung) then pergnent plak.. tak muatla baju kurung..huhuhu.. so, mmg melambak sook2 baju baru.. then lastly, pk baik simpan duit utk keperluan lain daripada beli baju raya, kasut raya, tudung raya, kete raya..bla..bla..bla..

mama, saya rupanya nak belikan baju raya utk saya..huhu tengkiu mama tapi siyes, mmg tak terpk nak beli lagi.. baiknya mama saya? mmgla tapi takda istilah menantu emas ke gangsa ke perak ke.. sume dapat.. baba n mama bagi sume anak2 dia duit utk beli baju raya okeh! so, jgn jeles-julus plak kat cni..huhu..

cuci mata dgn baju raya..which one nak pakai? hahaha


rambang mata! macam ni kalu nak jugak beli baju raya, tak taula nak cakap ape.. baju aisya? hmm jgn kata.. sama naik! dia pon da ada 6-7 pasang dress n beberapa helai romper da.. sume stok raya punye.. thanks pada sume aunty2, uncle2 yang belikan! hehehe..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails